@
@nasim_a30

» . . .

صفحه اول

محتوای مورد نظر خیلی ها رو من نمیتونم بسازم؛ اینه که اینا همه کسشر بنظر میاد. از اون طرف هم نیست از این هنری مُنری ها خوشم نمیاد که صد هزار مرتبه شکر «قلم» جذابی هم ندارم. ولی اگه دوست دارید چهارتا حرف مفید بخونید اینجا رو ببینید، بجز اون، این هم فوق العادس: کهکشان آنلاین. مطالب اصیلی توشه و بار هنری هم نداره.


مطالب آخر:

عمری زندگی کردم چو سگ های هار @ مجـید

نه این سفسطه نیست، نه مغالطه و نه پارادوکس @ مجـید

Mass Suicide Plan @ مجـید

پیاده روی گیج @ نسـیم

پی نوشتی در ذهنم @ نسـیم

نیستی هستی زده @ نسـیم

روزهایش بوی متعفن عصیانی مرده میداد... طعم خسته چ... @ نسـیم

خواست/نخواست/ دل<<<م/ت @ نسـیم

نیستم وقتی میگی لعنتی.... @ نسـیم

آن روشنی رویش من را چه ندا داد... @ مجـید



آرشیو:



* این نوع آرشیوی که بلاگر ارایه میده تخمی ترین نوع آرشیوه، کاریش هم نمیشه کرد انگار، ناجور تر از اون اینه که حتما باید توی صفحه ی اول باشی تا لینکای آرشیو کار کنه!

متن ها متاسفانه در نسخه ی موبایلی جوری که اصلا ویراست شده نشون داده نمیشه، لطفا حالت [دسکتاپ] صفحه رو استفاده کنید که حق مطلب ادا شه.

       زن @ مجـید
محنت نساء را کور و کچل که طاعتش موجب کُفر است و به شکر اندرش مزید خِفت. هر آلتی که فرو می رود مفرح ذاتست و چون درآید باز مفرح ذات، پس در هر حرکت دو "آه" موجود است و بر هر "آه" چَـکی واجب.

زحمت بی حسابش همه را دریده و ران و سینه ی پر دریغش همه را گاییده، پرده بکارت خویش به گناه فاحش بدرد و هزینه عمر گذران به خطای منکر ببرد.

عکساش مرد زن دار را شُسته تا چک و سفته بر چاک سینه ی بلورین بگسترد و خاله را فرموده تا بنات نبات را چو خود جنده بپرورد. دختران را به خلعت کُرستِ زرد در بر کرده و داف های شاخ را به لباس جاذب فجیع کلاه زنونه بر سر نهاده. باسنش عالی به قدرت او در دادن فایق شده و تخم حرومی با تربیتش جنده گشته.
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ مجـید


ارسال یک نظر