@
@nasim_a30

» . . .

صفحه اول

محتوای مورد نظر خیلی ها رو من نمیتونم بسازم؛ اینه که اینا همه کسشر بنظر میاد. از اون طرف هم نیست از این هنری مُنری ها خوشم نمیاد که صد هزار مرتبه شکر «قلم» جذابی هم ندارم. ولی اگه دوست دارید چهارتا حرف مفید بخونید اینجا رو ببینید، بجز اون، این هم فوق العادس: کهکشان آنلاین. مطالب اصیلی توشه و بار هنری هم نداره.


مطالب آخر:

زن @ مجـید

عمری زندگی کردم چو سگ های هار @ مجـید

نه این سفسطه نیست، نه مغالطه و نه پارادوکس @ مجـید

Mass Suicide Plan @ مجـید

پیاده روی گیج @ نسـیم

پی نوشتی در ذهنم @ نسـیم

نیستی هستی زده @ نسـیم

روزهایش بوی متعفن عصیانی مرده میداد... طعم خسته چ... @ نسـیم

خواست/نخواست/ دل<<<م/ت @ نسـیم

نیستم وقتی میگی لعنتی.... @ نسـیم



آرشیو:



* این نوع آرشیوی که بلاگر ارایه میده تخمی ترین نوع آرشیوه، کاریش هم نمیشه کرد انگار، ناجور تر از اون اینه که حتما باید توی صفحه ی اول باشی تا لینکای آرشیو کار کنه!

متن ها متاسفانه در نسخه ی موبایلی جوری که اصلا ویراست شده نشون داده نمیشه، لطفا حالت [دسکتاپ] صفحه رو استفاده کنید که حق مطلب ادا شه.

       کیفیت تولیدات عصر حاضر و ارزش افزوده @ مجـید
فرمود:
زنِ زیبا بُوَد در این زمونه بَلا
و تنها این زن زیباست قادر به بلا بودن
 
     حَقه که بگیم زن اگر زیبا نباشه اعتماد به نفس، عزت و جرات این رو نداره که حتی پاشو جلوی همجنس های خودش دراز کنه، بماند غیر همجنس. لکن نسوانی که داعیه دار حقوق زن هستند و حرف های خارج از محدوده ی جنسیشون میزنن و گاهی اعمال سنگین تر از وزنشون انجام میدن به پشتوانه ی انفس مردانه ی مردان و عشوه و اندام لرزان است. اینه که با توجه به کمبود در برخورداری از عقل و ضعف در استفاده ی همون یخورده عقل بالاجبار تمام طریق سعادت و حربه های مورد نیاز برای گذران زندگی رو از محل عرضه ی زیبایی تامین می کنن. به عبارتی تمام دار و ندار زن از هستی همان زیباییست. به موازات این صفات تمام فرصت های بالقوه و بالفعل زندگی یک زن در درجه ی اول به سطح زیبایی اندام و چهره، و در درجه ی سوم به تسلط بر فنون عشوه گری (که باز خود وابسته به اندام و چهره است) محدود میشه. برای مثال از دو دختر یکی که بر دیگری به نسبت زیباتر باشد به نسبت موفق به استفاده از منابع اجتماعی و ارتباطات و امکانات بیشتر و بهتری می شود. (البته نسبت این موضوع تقریبی است،/ که این تقریب از آنجاست که زیبایی از حدی به بالا بصورت نجومی مفید واقع میشه).

     مبحث اخلاقیات هم مطرحه که حدود کیفی و اجرایی اون توسط اناث باز هم برمیگرده به اصل زیبایی، و اخلاقیات برای زن به عنوان امتیازی است که معمولا در درجه ی دوم قرار می گیره، البته گاهی هم با جایگاه سوم (عشوه گری) جابجا میشه.

     اما موارد تقریبا کم تاثیرتر دیگری هم هستن که در حکم پشتوانه یا تکیه گاه برای زن عمل می کنن؛ این موارد البته مثل موارد قبل طبیعی نیستن و درست طبق فرمول ها نوعی ارزش افزوده به حساب میان. برای مثال زنِ اولیه ی خام طی فرایند های تربیتی خانواده و تحصیل و غیره تبدیل به زنی پولدار یا ورزشکار یا ... میشه. اینجا زن رو به عنوان منابع طبیعی خام و کم ارزش داریم و تربیت و تحصیل همان فرایند تولید است، پس چون بواسطه ی تولید، زنانِ برایند برتر از زنان خام شدند موارد گفته شده ارزش افزوده هستند.       اما ما عاشق زنیم. می کوشیم برای تولید با کیفیت تر.
 
در ادامه فرمود:
خونه ی بی بلا هرگز نمونه ای خدا
۱۳۹۳/۰۹/۲۴ مجـید


ارسال یک نظر