@
@nasim_a30

» . . .

صفحه اول

محتوای مورد نظر خیلی ها رو من نمیتونم بسازم؛ اینه که اینا همه کسشر بنظر میاد. از اون طرف هم نیست از این هنری مُنری ها خوشم نمیاد که صد هزار مرتبه شکر «قلم» جذابی هم ندارم. ولی اگه دوست دارید چهارتا حرف مفید بخونید اینجا رو ببینید، بجز اون، این هم فوق العادس: کهکشان آنلاین. مطالب اصیلی توشه و بار هنری هم نداره.


مطالب آخر:

تحلیل یسری مواضع @ مجـید

اقتصاد، اعتقاد و مذهب، تولید ناخالص @ مجـید

کیفیت تولیدات عصر حاضر و ارزش افزوده @ مجـید

زن @ مجـید

عمری زندگی کردم چو سگ های هار @ مجـید

نه این سفسطه نیست، نه مغالطه و نه پارادوکس @ مجـید

Mass Suicide Plan @ مجـید

پیاده روی گیج @ نسـیم

پی نوشتی در ذهنم @ نسـیم

نیستی هستی زده @ نسـیم



آرشیو:



* این نوع آرشیوی که بلاگر ارایه میده تخمی ترین نوع آرشیوه، کاریش هم نمیشه کرد انگار، ناجور تر از اون اینه که حتما باید توی صفحه ی اول باشی تا لینکای آرشیو کار کنه!

متن ها متاسفانه در نسخه ی موبایلی جوری که اصلا ویراست شده نشون داده نمیشه، لطفا حالت [دسکتاپ] صفحه رو استفاده کنید که حق مطلب ادا شه.

       دو مرد، دو زن، دو کاندوم @ مجـید
     عنوان انتخاب شده راجع به دوتا معما هستش؛ اما قبل از هر چیزی من باید یخورده راجع به معما توضیح بدم، معمایی که الان منظور منه، لزوما «معما» در معنی کلمه نیست، همون معماییه که بیشتر برای سرگرمی مطرح میشه. و معما یک مدل داریم فقط؛ معما باید با محاسبه و منطق بطور قطعی به جواب صحیح برسه وگرنه اصلا اسمش معما نیست. برای مثال یه عکسی[۱] بود که یه یارو افتاده مرده و ملت باید با بررسی اشیا و موقعیت آت و آشغالا و فلان و بیسار بفهمن طرف به قتل رسیده یا خود کشی کرده؛ خب اون کلی حدس و گمان توشه که میتونه درست باشه، اتفاقا خیلی با جزییات هم طراحی شده بود ولی حتی اگه جواب صحیح مورد نظر طراح هم در اختیار باشه بازم کلی ایراد بهش وارده؛ خب این که نمیشه معما دیگه.
     یه نوع مسخره بازی هم هست که میان ازت می پرسن یه فیل چجوری میره تو یخچال؟ تو اول خیال می کنی سر کاریه اما فکر میکنی شاید از اون مدل هاس که نهاد داستان مشکل داره و تو باید تناقضش رو تشخیص بدی، رو اون حساب میگی فیل تو یخچال جا نمیشه؛ بعد یارو میگه نه؛ تو هنوز فکر میکنی سر کاریه اما جوکه و دیگه حتما از اونایی نیست که باید تناقضش رو تشخیص بدی، میگی فیل در رو باز می کنه میره تو یخچال درو می بنده، بعد طرف باز میگه نه؛ تو یخورده سعی می کنی شیرینی جوابو زیاد کنی که به حد مورد نظر طرف برسی اما آخرش معمولا طرف یه مزه ای میپرونه که باید بزنی دهنش ان و گوهش یکی شه.
     اما اون حرفا رو من کاری ندارم، دوتا معما حل کردم آوردم. اولی شاید هم راحت باشه هم اگه سرچ[۲] کنید هزار جا به جوابش می رسید، اون اینه که:

۱
دوتا کاندوم داریم، یک مرد و سه زن، یکی از این سه نفر ایدز داره. مرد هر سه زن رو بگاد و کسی ایدز نگیره

     جواب این معما راحته، اما بعد از حل معمای دوم حس کردم میشه از یک راه دیگه هم به نتیجه رسید، حالا شما ببینید میشه یا نه. اما معمای دوم خیلی جالبتره:

۲
دو مرد، دو زن، دو کاندوم؛ یکی هم ایدز داره. هرکدوم از مردا باید ترتیب هر دو تا زن رو بدن جوری که هیچ کس ایدز نگیره

     خب شاید خیلیا قبلا اینو شنیده باشن اما من بعد از حلش[۳] رفتم سرچ کردم ولی چیزی به فارسی و انگلیسی پیدا نشد که حدس زدم تازه باشه.


_________________________
۱. قتل یا خود کشی
۲. نمونه ی سرچ شده
۳. جواب معمای دوم:
الف. مرد۱ کاندوم۱ و کاندوم۲ رو روی هم می پوشه و زن۱ رو میگاد
(تا اینجا داخل کاندوم۱ توسط مرد۱ و بیرون کاندوم۲ توسط زن۱ استفاده شده و بیرون کاندوم۱ و داخل کاندوم۲ هنوز تمیز مونده.)
ب. مرد۱ باید کاندوم۲ رو در بیاره و با کاندوم۱ زن۲ رو بگاد
(تا اینجای کار داخل کاندوم۱ توسط مرد۱ و بیرون کاندوم۱ توسط زن۲ و بیرون کاندوم۲ توسط زن۱ استفاده شده و داخل کاندوم۲ هنوز تمیزه.)
پ. مرد۲ کاندوم۲ رو بپوشه و سکس کنه با زن۱
(الان تمام طرفین هر دو کاندوم کثیف شده اما داخل کاندوم۲ فقط توسط مرد۲ ، داخل کاندوم۱ فقط توسط مرد۱ ، بیرون کاندوم۲ فقط توسط زن۱ و بیرون کاندوم۱ فقط توسط زن۲ استفاده شده.)
ت. حالا مرد۲ روی همون کاندوم۲ ، کاندوم۱ رو میپوشه و با زن۲ میخوابه.
(دقت کنید که تا شروع این مرحله بیرون کاندوم۱ فقط برای زن۲ استفاده شده بود که باز هم برای همان زن۲ استفاده شد و اینبار توسط مرد۲ ؛ و سطح کثیف کاندوم۱ با سطح کثیف کاندوم۲ تماس پیدا می کنه که در این مرحله هیچ یک از این دو سطح با آلت تناسلی هیچکدوم از این دو نفر تماس پیدا نمی کنه.لکن کلید حل اینه که باید به هر زن یک روی ثابت از کاندوما رو اختصاص بدیم.)
۱۳۹۵/۰۳/۳۰ مجـید


مرد۱ مرد۲ چیه میگفتی اصغر و اکبر خب:)
اصغر و اکبر چرا رضاجان؟ رضا۱ رضا۲:)))
یبار مثل یه آدم متشخص کامنت بذار که مام افتخار کنیم حداقل :))

ارسال یک نظر